Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Akumulatorki AA i AAA Eneloop

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Akumulatorki AA i AAA Eneloop
From: "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 13 May 2020 16:28:25 +0200
Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ebae5ea$1$17361$65785112@news.neostrada.pl...
Do dzisiaj mam Sanyo Rechargacell AA NiCd którym od kilkunastu lat nic nie jest.
Na dodatek zero efektu samorozładowania.
Kupowałem na giełdzie foto w Stodole, dokupiłem u tej samej sprzedawczyni na giełdzie na Wolumenie (żałuję, że tylko 8 sztuk). W tym czasie większość NiMH padła, łącznie z niektórymi Eneloopami (białymi AA i Pro AAA).

Eneloopy to przeciez wyrob Sanyo, moze trafiles na wczesne eksperymenty.

A potem Panasonic przejał Sanyo, chyba rozbudowal fabryki ...

Moje najstarsze to sa Energizer. I ciagle dobre.
Choc ja ich cyklami nie mecze.

J.