Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Akumulatorki AA i AAA Eneloop

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Akumulatorki AA i AAA Eneloop
From: "Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde>
Date: Tue, 12 May 2020 19:40:38 +0200
Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) w wiadomości:
<5eb88aa8$0$524$65785112@news.neostrada.pl>...

>"Arek" 5eb86e7f$0$537$65785112@news.neostrada.pl
>

>[...]
>
>Padały stopniowo czy nagle? -- u mnie raczej nagle i niespodziewanie!
>Ze szwankującej parki czy czwórki wypadał jeden a reszta była jakoś
>inaczej kompletowana...

Stopniowo, tzn. cały czas jeden był gorszy.

>[...]
>Tak Bóg ukarał głupotę -- wówczas wiedziałem już, że z akumulatorków
>AA/AAA NiMH nie warto niczego kupować poza Sanyo i poza eneloopami!
>Pamiętam sklep, w którym kupiłem te Panasonicki!

Ja też (te Ansmanny) - ale sklepu już nie ma.

  Kiedyś kupiłem 2 aku (LiOn zamiast NiMH) zamienniki do C35
("kultowa" komórka). Jeden z nich kumplowi chyba z 8 lat służył,
aku przeżył "zestarzenie moralne" telefonu. A komórki wymagające.
Mój egzemplarz krócej. Jak to ówczesna "chińszczyzna" - może 75%
deklarowanej pojemności. Lecz trzymał ją (i rezystancję wewn.)
przez lata.
  Z kolei markowy (najpewniej leżak) odesłałem z zapowiedzią
czym grozi próba robienia mnie w konia. Sprzedawca zaraz usunął
je z oferty.
  Dawne czasy.

Arek