Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] BIOS...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] BIOS...
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 13 May 2020 13:30:18 +0200

"netx" 5ebaea60$0$17360$65785112@news.neostrada.pl

(...)
Plik z aktualnym BIOSem/Uefi znalazłem na stronie producenta laptopa.

F-S to stary komputer -- kupiony w połowie 2008 r. jako nie najświeższy.

Ale w czym problem?

Tak dla przykładu poszukałem teraz biosu do mojej bardzo starej, ale i bardzo udanej płyty głównej Aopen AX6B+.
Jest:

https://www.wimsbios.com/biosupdates/aopen.jsp?start=280

A to płyta, która wyszła ponad 20 lat temu.

Miewałem pierwsze XT, które miały BIOSy na dyskietce. Tych możesz nie znaleźć, ale już późniejsze są do znalezienia.

--
Pozdrawiam.

Adam