Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] obudowa na dysk

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] obudowa na dysk
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 06 May 2020 12:45:01 GMT
Witaj Krystek, 05 maj 2020 w
news:5eb0b26a$0$17363$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Są różnice, bo kontroler może nie obsługiwać rozszerzonych komend
> SATA dla dysków SSD i dyski SSD mogą nie być poprawnie obsługiwane.
> I limity obsługiwanych pojemności dysków w takich
> kieszeniach/adapterach USB są, ale to już podaje producent
> urządzenia / specyfikacja użytego w urządzeniu układu.

I jeszcze jedno, dopiero do mnie dotarło, że do tej płytki z obudowy do
2,5' da się podłączyć dysk 3,5' Kwestia tylko zasilania. Próbuje
rozkminić, czy można zasilić dysk taki dysk. Czy całe zasilanie idzie
przez to złącze 22 pin, czy wystarczy po prostu podać wtyczką molex z
jakiegoś zasilacza 12V.
Hmm, dyski 2,5 są zasialane tylko przez pinowe złącze.