Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] obudowa na dysk

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] obudowa na dysk
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Wed, 6 May 2020 18:39:32 +0200

"Adam" r8sev3$9rs$1$Adam@news.chmurka.net

Po co kupujesz taki szmelc?

Dlaczego szmelc?

Grube tworzywo

Ktoś podczas pracy dysku zamyka taką trumnę?
Nie wpadłbym na taki pomysł, chyba, że dysk
włączam na tak zwaną chwilę.

Nadto zazwyczaj kontroluję temperaturę za pomocą
hałasującego Crystalicznego.

= izolacja = HDD będzie się gotował.

A później znów będziesz narzekał, że coś Ci nie działa.

Co mi nie działa?
Co popsułem zbyt wysoką temperaturą?

Kupuj obudowy metalowe, lepiej odprowadzają ciepło.

Zwłaszcza wtedy, gdy są stale zamknięte a pomiędzy
dyskiem i górną częścią jest warstwa powietrza.

Mnie interesują temperatury dysku, nie straszna
teoria o cieplnej izolacji.

Oraz jakiejś znanej firmy.

Dysk za 2/3 stówy i kieszeń za pół stówy, lub droższa?
Dysk kosztuje kilkadziesiąt złotych, gdy jest nowy -- po
jakimś czasie jego cena znacząco spadnie...

Kolejna rzecz: widziałeś całe pokaźne stado negatywnych komentarzy?

Nie -- pokaźne stado to 2 opinie?

*       2
**      0
***     1
****    8
***** 185

-=-

Dla mnie kieszeń przede wszystkim chroni dysk mechanicznie podczas
przechowywania. Do ciągłej pracy tak sobie nadaje się, bo:
- zazwyczaj gniazda USB nie dają stabilnego połączenia
- nie jest to wygodne
- nie jest to bezpieczne
- nie ma takiej potrzeby.

Na domiar złego wszystkie moje 2 przewody USB3 są krótkie (~25 cm)
a jedyne dwa gniazda USB3 są po stronie wyrzucającej gorące
powietrze z laptopa.

-=-

W kwestii merytorycznej ;) -- obsługuje to UASP?

--