Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] obudowa na dysk

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] obudowa na dysk
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 5 May 2020 21:31:46 +0200

"Krystek" 5eb03886$0$17357$65785112@news.neostrada.pl

Taką kup - <https://www.morele.net/kieszen-unitek-y-3257-usb3-0-hdd2-5-sata-6g-uasp-y-3257-715396/>

Strasznie droga! Kupiłem za niespełna 29 -- i też uznałem za drogą.
https://allegro.pl/oferta/kieszen-obudowa-na-dysk-hdd-2-5-sata-usb3-0-2tb-7496733357

Nie wiem, czy wspiera tryb (chyba protokół) UASP...

Po co kupujesz taki szmelc? Grube tworzywo = izolacja = HDD będzie się gotował. A później znów będziesz narzekał, że coś Ci nie działa.

Kupuj obudowy metalowe, lepiej odprowadzają ciepło. Oraz jakiejś znanej firmy.

Kolejna rzecz: widziałeś całe pokaźne stado negatywnych komentarzy?

--
Pozdrawiam.

Adam