Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] obudowa na dysk

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] obudowa na dysk
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 04 May 2020 15:16:33 GMT
Witaj Krystek, 04 maj 2020 w
news:5eb02cce$0$536$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Jeśli masz dysk SATA III a obudowa nie obsługuje tego trybu, to
> będzie pracowała z SATA II i wolniejszymi. Jeśli dysk ma SATA III a
> obudowa np. SATA II maksymalnie to tak samo.
Nie rozumiem - znaczy odbieram to jakbyś napisał 2 razy to samo. Mam
rozumieć, że najprawdopodobniej obudowa S2 obsłuży dysk S3 - tylko
będzie wolniejszy transfer?

> kontrolerach napędów zewnętrznych (bez obudowy), obsługują również
> znacznie większe dyski (np. 4TB), ale i tak trzeba sprawdzać co
> producent podaje dla danego urządzenia.

Ja tu myślę o naprawdę najtańszym budżetowym urządzeniu i to nawet nie
dla mnie, które będzie używane b. rzadko i nie jest najwazniejsza
wydajność. Raczej to, żeby jak się da to mogło ewentualnie jakoś
obsłużyć różne Sata oraz jak największe pojemności.

A i jeszcze jedno - dysk Sata SSD też powinien działać w takich
obudowach?