Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] obudowa na dysk

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] obudowa na dysk
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 04 May 2020 18:17:44 GMT
Witaj Krystek, 04 maj 2020 w
news:5eb03886$0$17357$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Dokładnie to samo, tylko w drugą stronę :) Tak. Wolniejszy kontroler
> i/lub dysk spowoduje wynegocjowanie wolniejszego trybu transmisji
> dostępnego dla obu urządzeń.

No, czyli normalka w świecie komputerów - równanie w dół.

> Taką kup -
> <https://www.morele.net/kieszen-unitek-y-3257-usb3-0-hdd2-5-sata-6g-u
> asp-y-3257-715396/> Też mam Uniteka, tylko inny model, który również
> wspiera tryb UASP. Komentarze tam poczytaj. Im nowsza kiesień, tym
> nie będzie problemów z dyskami SSD. Z tymi tanimi to może być
> różnie. Nie warto dziadować na takich rzeczach, bo potem będziesz
> musiał drugą kupować kieszeń, gdy coś nie będzie działało.

Ok, dzięki. Te opisy sprzętów bywają mylące, a tu po prostu jak jest
interfejs sata to musi pasować każdy sata - kwestia tylko prędkości. W
sumie nie rozumiem dlaczego ssd miałoby tu robić jakąś różnicę skoro jest
to samo fizyczne złącze w ssd i hdd. Więc zakładam, że jak w opisie nie
ma limitu pojemności dysku, to jej nie ma.