Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Stacja dokująca 2xHDD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Stacja dokująca 2xHDD
From: z <z@z.pl>
Date: Sun, 26 Apr 2020 08:39:47 +0200
Jaka różnica pomiędzy hibernowaniem i zamykaniem?
(w kontekście podpinania i odpinania dysków)

Różnica jest taka że mam odpalone kilka programów w ulubionym układzie okiem (nie wszystkie okna wracają w swoje miejsce po restarcie)
Czas to pieniądz. No dobra. Leniwy jestem ;-)

Może mam staroświeckie złe doświadczenia.

Ale podłączanie/odłącznie prądu pod urządzenie mechaniczne HDD podczas pracy tych niby nowoczesnych systemów źle mi się kojarzy.

To są chyba najbardziej psujące się urządzenia w kompie. Trzeba o nie dbać ;-)

Gdybym robił to dla rozrywki (dla rozrywki trzymam pliki na śmieciowym dysku w kompie) ale tu chodzi o ARCHIWIZACJĘ DANYCH.