Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Stacja dokująca 2xHDD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Stacja dokująca 2xHDD
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 25 Apr 2020 21:24:26 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 25 Apr 2020 20:45:01 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5ea4852e$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
 od z <z@z.pl>  :

>Chyba nigdzie  nie napisałem że robię to na laptopie ;-)

Tym bardziej nie ma sensu, kupujesz dwa kabelki SATA, łączysz dyski i jedziesz.
W desktopie stacja nie jest potrzebna.
Jak masz więcej miejsca na kieszenie, to dajesz dodatkowe kieszenie SATA Hot
Swap.