Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czytniki kart

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czytniki kart
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Sat, 11 Apr 2020 21:50:24 +0200
Dziś doszły do mnie karty pamięci SDXC UHS-II, co prawda aparat obsługuje tylko UHS-I, ale zamawiając karty UHS-II 1667x zależało mi na szybszym ściąganiu z karty zrobionych zdjęć na serwer / do komputera (do tej pory miałem 400x-667x). Potrzebuję więc czytnika ze złączem UHS-II i widzę, że oferta na rynku chudziutka, oj chudziutka i drogo (!!), jednym z tańszych (90-100 zł) jest przykładowo:
http://rad-wik.pl/produkt/czytnik-kart-sandisk-uhs-ii-usb-3-0-sddr-399-g46/
Ale za 1/5 tej ceny jest na eBay ta sama wersja tyle że na USB-C:
www.ebay.pl/itm/SanDisk-USB-3-0-Reader-Card-Reader-UHS-II-Extreme-PRO-USB-C-SDDR-389-for-SD-Card/113919489126
www.ebay.pl/itm/SanDisk-USB-3-Reader-Kartenleser-UHS-II-Extreme-PRO-USB-C-SDDR-389-fur-SD-Karte/113741414545
więc zamówiłem z HK, a zanim przyjdzie muszę znaleźć kabelek-przejściówkę z gniazdem USB-C z jednego końca i klasyczną wtyczką USB 3.0 z drugiego.

-----
Dzisiaj zamówiłem nowszy czytnik Kingstona, który podobno w odczycie wyrabia do
300 Mbyte/s:
www.x-kom.pl/p/550477-czytnik-kart-usb-kingston-mobilelite-plus-sd-usb-32-gen1.html