Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czytniki kart

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czytniki kart
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Mon, 13 Apr 2020 20:26:44 +0200
On 13.04.2020 16:59, ąćęłńóśźż wrote:

Ja z poprzednim czytnikiem Kingstona żadnych problemów nie miałem, nie licząc dwukrotnego spadku transferu z gniazd na przednim panelu (ale nadal chodził w trybie USB3). Z nowym zobaczymy, na razie wszystko działa.

i jeszcze wrzuć na jakim chipsecie jest ten Plus (menedżer sprzętu powinien wykryć).

Właśnie nie potrafię dojść, jaki to jest chipset. Może w złym miejscu szukam. Hardware Ids ma takie:

USBSTOR\DiskKingstonUHS-II_SD_Reader0003
USBSTOR\DiskKingstonUHS-II_SD_Reader
USBSTOR\DiskKingston
USBSTOR\KingstonUHS-II_SD_Reader0
KingstonUHS-II_SD_Reader0
USBSTOR\GenDisk
GenDisk

W drodze do mnie Sandisk (niestety na USB-C + kabelek/przejściówka czyli ewentualne źródło kłopotów), porównamy chipsety. G4 ma pod Win 10 pewną ciekawą cechę: gdy chcesz wysunąć urządzenie , "wysuwasz" kartę (przykładowo "Remove F:, G:"), a nie czytnik.
W przypadku czytnika Transcend to Win 10 chce wysuwać czytnik, a nie kartę.
Jedno i drugie rozwiązanie ma zalety i wady.
Jak jest z nowym Plusem?

Wysuwa czytnik. Wolałbym, żeby wysuwał kartę, jak w starym czytniku, bo ten nowy czytnik cały czas jest widoczny jako napęd, niezależnie od tego, czy jest z kartą w środku, czy bez.