Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czytniki kart

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czytniki kart
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Sun, 19 Apr 2020 21:59:19 +0200
Jesteś szczęściarzem :-)
Możesz podać swoją konfigurację?
U mnie z MobileLite G4 występuje jakiś konflikt sprzętowo-programowy, a i aktualizacje Windows 10 bez pytania podmieniają sterowniki z długo szukanych po necie na "jedynie słuszne i niedziałające". Na bardzo krótko pomaga instalowanie sterownika Realteka (aktualna wersja RtsXStor_10.0.370.188, ostatnia aktualizacja 1 kwietnia 2019).
Podczas instalacji (robiłem akurat już trzecią) karty SD (wsadzone w czytnik w
USB 3.0) pojawiają się i znikają.
Karta SDXC UHS-II pojawia się na krótko (choćby w TC) i znika, karta SDHC
pozostaje widoczna.
A w gnieździe USB 2.0 ten MobileLite G4 działa idealnie+ z prędkościami jak
szatan :-o

-----
Nie mam podstaw narzekać :)