Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czytniki kart

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czytniki kart
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Mon, 23 Mar 2020 23:21:07 +0100
Mam już ten nowy czytnik Kingstona, o którym pisałem, na starym laptopie odczyt wynosi ponad 130 Mbytes/s, zapis - prawie 90 Mbytes/s (karta SD ta sama). Wieczorem sprawdzę ze świeżo złożonym stacjonarnym. Cały plastikowy, bardzo lekki i prawie nie grzeje się.

Wynik tego czytnika (Kingston MobileLite Plus) na płycie MSI B450-A PRO MAX z procesorem Ryzen 5 3600, karta SD SanDisk Extreme Pro 128 GB:

Writing speed: 98.9 MByte/s
Reading speed: 164 MByte/s
H2testw v1.4

IMHO całkiem przyzwoicie. I z gniazd na przednim panelu dokładnie ten sam wynik.