Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] odzyskanie danych z uszkodzonego SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] odzyskanie danych z uszkodzonego SSD
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Thu, 28 Nov 2019 11:39:12 +0100
On Wed, 27 Nov 2019 14:15:54 -0800 (PST), goo-mlyny@ciach.net wrote:

> Możliwe - o to też pytam.

Jedną z powszechbnie znanych cech i chyba jedyną poważna wadą jest właśnioe
fakt, że jak padną to kaplica, a robią to znienacka.

> Na razie słabo to wygląda - przez ostatnie 3-4 lata zainstalowałem może
> ok.10 SSD, połowa się zepsuła. Oczywiście to żadna wielka próba - taka
> moja próbka.

Z kolei ja przez ostatnie lata też kilka dysków SSD pomotowałem tu i
ówdzie, ale żaden nie padł i wszystkie są w stałym użytku.
A teraz prducenci:
- Samsung
- Crucial

Różne modele, zarówno oznaczone jako Pro jak i zwykłe.

A teraz porównaj moją listę i Twoją, i się zastanów gdzie może być kot
zakopany.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka