Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] odzyskanie danych z uszkodzonego SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] odzyskanie danych z uszkodzonego SSD
From: goo-mlyny@ciach.net
Date: Wed, 27 Nov 2019 05:03:39 -0800 (PST)
W dniu wtorek, 26 listopada 2019 23:14:32 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek
Ciszewski napisał:
> <g...@ciach.net> f2092ed0-76dd-4fa6-92ca-3aa87fd31e15@googlegroups.com
>
> : Czy jest jakiś ogólnie dostępny soft, który
> : mógłby coś zdziałać z uszkodzonym dyskiem SSD?
>
> Bardzo ogólnie -- potrzebny Ci soft czyniący cuda. ;)
Możliwe - ale czasem i cuda się zdarzają ;) Zresztą widziałem demonstrację
takiego oprogramowania na jakiś filmiku, ale używany tam soft jest zdecydowanie
za drogi jak na moje potrzeby.

> Możesz napisać, jaki to dysk?
> (producent, model, cyferki, pojemność itd...)
Pytam ogólnie, ale w szczególności padły mi ostatnio 2 dyski.
1. PNY CS900 240GB
2. SP S55 240GB

> Jakbyś znał i chciał -- także przebieg...
nie znam, orientacyjnie dyski mogą mieć 2-3 lata, pracowały w przeciętnie
używanych komputerach biurowych

Ciekawi mnie praktyka w takich przypadkach. Bo przy HDD bardzo rzadko zdarzało
się, że już nic z dysku nie można było wyciągnąć. A z tych 2 - póki co jest
kompletne 0. Ale nie mam na razie doświadczenia, żeby realnie ocenić szanse
odzyskania czegoś.

Andrzej