Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zakup dysku - omijać firmę TERG SA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 05 Nov 2019 17:59:56 GMT
Użytkownik RadoslawF user@domain.invalid ...


>>>>>> Kurła takie to juz czasy ze ironie trzeba oznaczac
>>>>>> emotikonem... Jak sobie nasi dziadkowie radzili?!?!?
>>>>>
>>>>> Jak dziadkowie pisali w usenecie to spytaj jak sobie radzili.
>>>>>
>>>> wyobraz sobie ze pisanie do siebie nie ogranicza sie tylko do
>>>> usenetu! 
>>>
>>> No zobacz, wymyślili emotikony przed czasami internetu.
>>> Mam ci pogratulować genialnych dziadków czy wyśmiać nieudolne
>>> kłamstwo? 
>>>
>> Mozesz mi uwierzyc na słowo ze uzycie ironii nie wymaga uzycia
>> emotikonów!
> 
> Nie wierzę. A fakt że ty nie używasz tego nie potwierdza.
> 
>> Jeżeli jednak na słowo uwierzyc nie chcesz - polecam poczytac
>> troche ksiazek - szybko zorientujesz sie ze mam racje!
> 
> Przeczytałem nawet więcej niż trochę. I nie masz racji.
> Ale kombinuj dalej, byle nie z dziadkami.
> 
Argumentowi BO NIE najczesciej przeciwstawiam argument BO TAK!

>>>>>>>> Twierdze ze stanu dysku twardego nie da sie ocenic z
>>>>>>>> zewnatrz. Rowniez to ze ruszył i działa nie daje gwarancji
>>>>>>>> poprawnego działania w dłuzszym czasie. Dlatego powinno być
>>>>>>>> wyjatkowo starannie zapakowane. A w tym przypadku nei było.
>>>>>>>
>>>>>>> Idąc tym torem proponuje dysków nie przesyłać przez wredne
>>>>>>> poczty i firmy kurierskie tylko przez wynajętych kurierów z
>>>>>>> torbami wyściełanymi zalecanymi przez producenta centymetrami
>>>>>>> gąbki. Bo nic innego "nie daje gwarancji poprawnego działania
>>>>>>> w dłuzszym czasie."
>>>>>>>
>>>>>> Zawsze sie znajdzie ktos kto zrobi kurwe z logiki i np w
>>>>>> zwiazku z glosna ostatnio smiercia pieszego w Wawce zaproponuje
>>>>>> powrot do Red Flag Act. Rozsadny zaproponuje staranne
>>>>>> zapakowanie dysku... 
>>>>>
>>>>> To dlaczego sprzedawca tak nie zapakował jak proponuje twój
>>>>> "rozsądny"? Bo jest to kosztowne i zmniejsza zysk sprzedawcy.
>>>>> Wysyłanie dysków które się uszkadzają w transporcie tez
>>>>> zmniejszy zysk sprzedawcy a jednak to robi, dlaczego?
>>>>> Może dlatego że niektórzy robią kurwę z logiki i wmawiają coś
>>>>> co statystycznie jest pomijalne i nie ma wpływu na sprzedaż.
>>>>>
>>>> Rownie dobrze moze byc po prostu niestaranny albo pracownikowi
>>>> sie nie chciało.
>>>> Ale skoro tak pakuje dyski to boje sie ze z rownie duza atencja
>>>> bedzie podchodził do problemów reklamacyjnych...
>>>
>>> Ale to znana nawet poza internetem firma.
>>> I do reklamacji podchodzą z normalną "atencją".
>>> Wiesz ty o jakiej firmie rozmawiamy?
>>>
>> Nie znam powodów takiego niestarannego działania w tym przypadku
>> wiec pisze tylko o mozliwych dalszych problemach.
>> Jezeli jednak przedstawiaja taka kalkulacje: lepiej oszczedzic na
>> pakowaniu kosztem jakiejs ilosci reklamacji zamiast pakowac
>> porzadnie zmniejszajac tym samym zysk to tym bardziej dobrze ze
>> Roman ostrzega. Inni tez ostrzegali skoro firma ma 1%
>> niezadowolonych klientów. To całkiem sporo przy takiej skali.
> 
> Czyli doszliśmy do sedna, nie znam ale krytykuje.
> A jak mnie ktoś skrytykuje to mu dopierdolę że ironii bez emotikona
> nie zauważa, nawet jak by wyszła z krzaków i go kopnęła w dupę.
> Czyli jesteś budziku typowym "keybord warriorem".
> 
To ze nie znam powodu złego zapakowania nie ma zadnego znaczenia w 
kontekscie rozmowy o tym ze zle zapakowano.
Dla mnie jako dla klienta miałoby to pieciorzedne znaczenie czy 
zapakowali tak dlatego, ze oszczedzaja na kosztach, czy licza sie z 
reklamacjami czy wreszcie pakował pijany dziadek własciciela.
Dla mnie, jako dla klienta, liczy sie efekt.
I tyle.

-- 
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także 
"_")
Jest Leżajsk, jest dobrze.
Był Leżajsk, jest mi niedobrze.

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>