Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zakup dysku - omijać firmę TERG SA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
From: RadoslawF <user@domain.invalid>
Date: Mon, 4 Nov 2019 23:43:55 +0100
W dniu 2019-11-04 o 18:59, Budzik pisze:

Kurła takie to juz czasy ze ironie trzeba oznaczac emotikonem...
Jak sobie nasi dziadkowie radzili?!?!?

Jak dziadkowie pisali w usenecie to spytaj jak sobie radzili.

wyobraz sobie ze pisanie do siebie nie ogranicza sie tylko do usenetu!

No zobacz, wymyślili emotikony przed czasami internetu.
Mam ci pogratulować genialnych dziadków czy wyśmiać nieudolne kłamstwo?

Mozesz mi uwierzyc na słowo ze uzycie ironii nie wymaga uzycia
emotikonów!

Nie wierzę. A fakt że ty nie używasz tego nie potwierdza.

Jeżeli jednak na słowo uwierzyc nie chcesz - polecam poczytac troche
ksiazek - szybko zorientujesz sie ze mam racje!

Przeczytałem nawet więcej niż trochę. I nie masz racji.
Ale kombinuj dalej, byle nie z dziadkami.

Twierdze ze stanu dysku twardego nie da sie ocenic z zewnatrz.
Rowniez to ze ruszył i działa nie daje gwarancji poprawnego
działania w dłuzszym czasie. Dlatego powinno być wyjatkowo
starannie zapakowane. A w tym przypadku nei było.

Idąc tym torem proponuje dysków nie przesyłać przez wredne poczty
i firmy kurierskie tylko przez wynajętych kurierów z torbami
wyściełanymi zalecanymi przez producenta centymetrami gąbki.
Bo nic innego "nie daje gwarancji poprawnego działania w dłuzszym
czasie."

Zawsze sie znajdzie ktos kto zrobi kurwe z logiki i np w zwiazku z
glosna ostatnio smiercia pieszego w Wawce zaproponuje powrot do Red
Flag Act. Rozsadny zaproponuje staranne zapakowanie dysku...

To dlaczego sprzedawca tak nie zapakował jak proponuje twój
"rozsądny"? Bo jest to kosztowne i zmniejsza zysk sprzedawcy.
Wysyłanie dysków które się uszkadzają w transporcie tez zmniejszy
zysk sprzedawcy a jednak to robi, dlaczego?
Może dlatego że niektórzy robią kurwę z logiki i wmawiają coś
co statystycznie jest pomijalne i nie ma wpływu na sprzedaż.

Rownie dobrze moze byc po prostu niestaranny albo pracownikowi sie nie
chciało.
Ale skoro tak pakuje dyski to boje sie ze z rownie duza atencja bedzie
podchodził do problemów reklamacyjnych...

Ale to znana nawet poza internetem firma.
I do reklamacji podchodzą z normalną "atencją".
Wiesz ty o jakiej firmie rozmawiamy?

Nie znam powodów takiego niestarannego działania w tym przypadku wiec
pisze tylko o mozliwych dalszych problemach.
Jezeli jednak przedstawiaja taka kalkulacje: lepiej oszczedzic na
pakowaniu kosztem jakiejs ilosci reklamacji zamiast pakowac porzadnie
zmniejszajac tym samym zysk to tym bardziej dobrze ze Roman ostrzega.
Inni tez ostrzegali skoro firma ma 1% niezadowolonych klientów.
To całkiem sporo przy takiej skali.

Czyli doszliśmy do sedna, nie znam ale krytykuje.
A jak mnie ktoś skrytykuje to mu dopierdolę że ironii bez emotikona
nie zauważa, nawet jak by wyszła z krzaków i go kopnęła w dupę.
Czyli jesteś budziku typowym "keybord warriorem".


Pozdrawiam

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>