Witaj Roman Tyczka, 29 paź 2019 w news:1r4odje7y34dp$.dlg@tyczka.com
napisałeś/aś:
> On Mon, 28 Oct 2019 22:46:13 GMT, Marcin Debowski wrote:
>
>>>>> To że firma która wiozła przesyłkę rozdarła kopertę jest winą
>>>>> wysyłającego?
>>>>>
>>>> Nie, ale dla mnie istotne jest samo w sobie mizerne
>>>> zabezpieczenie wrażliwego sprzętu.
>>>
>>> Na pewno masz większe doświadczenie od firmy która codziennie
>>> wysyła kilka dysków. Nic tylko załóż firmę i zrób im konkurencję.
>>> Klienci będą do ciebie walić drzwiami i oknami. :-)
>>
>> Roman Toshibę kupił zdaje się?
>>
>> https://storage.toshiba.com/storage-services-support/warranty-
suppor
>> t/warranty-return-procedure
>>
>> ESD Bags - Toshiba initially supplied the hard disk product in an
>> anti-static bag to safeguard against electrostatic damage; please
>> place each product in an anti-static bag when returning faulty
>> product.
>>
>> Original Packaging - All products should be returned in the
>> original shipping carton (if possible).
>>
>> Product Protection - When the original carton is not available, the
>> preferred method is the use of foam inserts to enclose the product
>> completely on all surfaces with 2in or 5cm foam per surface.
>>
>> Alternatives - If foam inserts are not available, it is acceptable
>> to use bubble wrap. Several layers of bubble wrap may have to be
>> used to build up a minimum of 2in or 5cm wraps per surface.
>> The product must be adequately supported on ALL sides and not
>> placed loosely inside the carton.
>
> Do pustego łba i tak nie dotrzesz, choćbyś zrobił wywiad z
> dyrektorem generalnym Toshiby, szkoda prądu, beton to beton.
>
To rozumiem jakiś samokrytycyzm? Bo świetle powyższych zaleceń tak to
wygląda. Chyba że ich nie przeczytałeś albo nie zrozumiałeś - to co
innego.
EOT
|