Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] emotki. Było: [Zakup dysku - omijać firmę TERG SA]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] emotki. Było: [Zakup dysku - omijać firmę TERG SA]
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 05 Nov 2019 17:59:56 GMT
Użytkownik jaNus piszcie.sobie.n@berdyczow.pl ...

> No byś się zdziwił: do ilustracji swych listów dodawali jakieś
> malunki. Gdy nie umieli machnąć ich sami (a w szkołach uczono wtedy
> też i różnych rzeczy o znaczeniu czysto towarzyskim),  to dawali
> zarobić jakiemuś ubogiemu malarzowi. Bywała to więc korespondencja
> iście multimedialna!

:) W ksiazkach tez bywaja ilustracje a jednak nie do konca o tym
rozmawiamy.
Zapewne wielokrotnie spotkałes sie w ksiazce z ironia. A czy była
oznaczona emotką?

> Zaś z drugiej strony: czym  są emotikony?
> Używanie ich na dużym kompie to raczej maniera, niż konieczność.
> Powstały na potrzeby $MeSów, gdzie grafiki dodać się  nie dało, były
> więc niejako "aktem rozpaczy". A teraz już i zdjęcie możesz
> wy-eMeMMesować, i wybrać emotkę z wielkiej ich  biblioteki,
> standardowo już wbudowywanej w każdego /smarka/.

Mi one nie przeszkadzaja. Ja tylko prostestuje przed stwierdzeniem ze bez
emotikona nie ma ironii. I troche rozkładam rece ze coraz czesciej bez
jej oznaczenia czytajacy nie kuma... No w sumie to nie wiem czy coraz
czesciej :)

Pelna zgoda.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu� tak�e