Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zakup dysku - omijać firmę TERG SA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 04 Nov 2019 17:59:59 GMT
Użytkownik RadoslawF user@domain.invalid ...

> No zobacz, wymyślili emotikony przed czasami internetu.
> Mam ci pogratulować genialnych dziadków czy wyśmiać nieudolne kłamstwo?

Mozesz mi uwierzyc na słowo ze uzycie ironii nie wymaga uzycia
emotikonów!
Jeżeli jednak na słowo uwierzyc nie chcesz - polecam poczytac troche
ksiazek - szybko zorientujesz sie ze mam racje!

> Ale to znana nawet poza internetem firma.
> I do reklamacji podchodzą z normalną "atencją".
> Wiesz ty o jakiej firmie rozmawiamy?

Nie znam powodów takiego niestarannego działania w tym przypadku wiec
pisze tylko o mozliwych dalszych problemach.
Jezeli jednak przedstawiaja taka kalkulacje: lepiej oszczedzic na
pakowaniu kosztem jakiejs ilosci reklamacji zamiast pakowac porzadnie
zmniejszajac tym samym zysk to tym bardziej dobrze ze Roman ostrzega.
Inni tez ostrzegali skoro firma ma 1% niezadowolonych klientów.
To całkiem sporo przy takiej skali.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także