Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zakup dysku - omijać firmę TERG SA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Tue, 5 Nov 2019 09:40:26 +0100
On 04 Nov 2019 19:57:46 GMT, pueblo wrote:

> Odpiszę tylko dlatego, że może ja czegoś nie zrozumiałem. Ale nie wydaje
> mi się.
> W skrócie: ja krytykuję sposób zapakowania wysłanych OPowi dysków, a ty
> twierdzisz, że nic się nie stało.
> Wg Toshiby ostatni alternatywymy sposób pakowania, to szczelne owinięcie
> folią "bomblkową" o grubości conajmniej 5 cm.
> Wtedy ty komentujesz to(a właściwie pierdnąłeś bzdeta), jakby to był
> argument powtwierdzający twoją opinię, a tymczasem nie jest. Koperta ma
> tej foli ze 2 cm grubości i dyski latały w niej luzem.

Troszkę się tu pomieszało jak widzę.
Odpowiedziałeś na mój post o treści:

"Do pustego łba i tak nie dotrzesz, choćbyś zrobił wywiad z dyrektorem
generalnym Toshiby, szkoda prądu, beton to beton."

Ten mój post odnosił się pośrednio do trolla radoslawa, który uważa, że
dysk był zapakowany wystarczająco dobrze skoro zrobiła to firma sprzedająca
te dyski - czyli cały wątek wg niego to czepialstwo i głupoty.
Zasadniczo stoimy po tej samej stronie i tylko jakieś nieporozumienia się
pojawiły. Zatem nie ma o co kryszyć kopii.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka