Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk HDD 2-3TB - jaki?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk HDD 2-3TB - jaki?
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Wed, 23 Oct 2019 12:16:39 +0200
On Wed, 23 Oct 2019 11:10:36 +0200, Adam wrote:

> Samsunga?
> Chyba Waść żartujesz.

Ale że co? Odbierasz mi prawo do opinii i własnego zdania?

> Nie widziałem ani jednego z czystym SMARTem. Mam ich uszkodzonych kilka
> z maszyn klientów, a co najmniej kilkanaście dalszych wróciło do klientów.
>
> Chyba, że masz na myśli SSD - to tak, jak najbardziej są OK.

Nie, mam na myśli HDD. Ale ja nie wypowiadam się jako hurtowy użytkownik,
serwis czy właściciel serwerowni googla. Ja mam swoje prywatne i osobiste
zdanie, dla mnie samsunga dyski było ok i tyle.

> Natomiast WD Blue i WD Black działają prawidłowo. Tylko jeden 2,5" WD
> Blue mam uszkodzony, ale z laptoka studenta, ponadto ma "ogromne
> mnóstwo" na liczniku przeciążeń, a to o czymś świadczy.

Ty masz takie doświadczenia, ja inne. I koniec tematu. Szkoda prądu.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka