Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk HDD 2-3TB - jaki?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk HDD 2-3TB - jaki?
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Wed, 23 Oct 2019 15:48:08 +0100
On 22/10/2019 09:54 AM, Roman Tyczka wrote:

SMART w Samsungu właśnie zaczyna pluć pending sektorami, więc szukam dysku
zastępczego. Kilka lat HDD nie kupowałem, więc nie wiem co teraz jest
uznawane za mniej awaryjne. Ostatnie WD-ki jakie kupowałem sypały błędami,
więc za WD dziękuję.

Co zamiast?

Ja mam 3 WD wszystkie chodza 24/7 i wszystko gra. 2 w NASach (red) jeden w PC (black). Tak ze polecalbym WD chociaz sam ostatnio kupilem Seagate (IronWolf) tylko dlatego ze tanszy (ale okazalo sie ze glosniejszy).

Pozdrawiam