Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk HDD 2-3TB - jaki?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk HDD 2-3TB - jaki?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 24 Oct 2019 07:18:54 GMT
On 2019-10-22, Roman Tyczka <noemail@because.no> wrote:

> Zapomniałem dodać. Dyski są w dość dobrze wentylowanej obudowie, temp pracy
> około 29-31*.
> Kupowałem kolejne WD, bo wszyscy piali z zachwytu, a ja uparcie brnąłem
> (choć każdy był do dupy), ale myślałem: "ok, nie green to może red", itd.

Ktoś wczesniej przy jakiejś okazji pytał o rekordy... w każdym razie
kupuję prawie wyłącznie WDs (ostatnio WD/HGST), do kupy mam coś ze 20-30
szt. Padł mi chyba jeden Red, którego od kogoś dostałem. Reszta bez
problemów w tym są Greeny chodzace w cctv i serwerach 24/7 po 4-8 lat.
Aha, temperatury u mnie tak z 40-55C przeciętnie. Może Cie po prostu nie
lubią? Mnie nie lubią Toshiby (z wzajemnością), a wczesniej nie lubiły
Maxtory i Seagaty.

--
Marcin