Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] b, g, n

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] b, g, n
From: Poldek <pugilares@interia.eu>
Date: Mon, 15 Jul 2019 22:41:24 +0200
W dniu 2019-07-15 o 16:15, Queequeg pisze:
Poldek <pugilares@interia.eu> wrote:

Jest dużo routerów z jednoczesnym 2.4/5 GHz i zewnętrznymi antenami. Np.
współczesne Netgeary i Asusy.

Podasz konkretny model? Ja mam Netgear ProSafe WN203 na 2.4 GHz i Acher C5
na 5 GHz.

Netgear R7000 i wszystkie podobne Asusy RT-N66U i pełno innych.

Inna sprawa, że "zewnętrzność" anten, to mit. "Zewnętrzne" anteny są tak
samo oblane warstwą plastiku, jak "wewnętrzne" są pod plastikową
obudową. Więc to jest tylko kwestia estetyki.

Ale są dłuższe i można je ustawić pionowo.

Nie chce mi się mierzyć, ale przykładowo anteny Netgear R6300 wewnętrzne na oko są tak samo długie jak "zewnętrzne" (tak samo oblane plastikiem) R7000. Długość anten wynika z częstotliwości pracy i jest taka sama, dla routerów bo działają w tym samym paśmie.