Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] b, g, n

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] b, g, n
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 20 Jul 2019 00:51:58 GMT
On 2019-07-15, Queequeg <queequeg@trust.no1> wrote:

> Podasz konkretny model? Ja mam Netgear ProSafe WN203 na 2.4 GHz i Acher C5
> na 5 GHz.

Znakomita większość Asusów ma zewnętrzne anteny. Zerknij na ich www bo
przytaczanie wszystkich modeli nie ma sensu. Sam używałem RT-NC66U, ale
to było jakieś 8 lat temu. Był 2.4/5GHz. Te obecne są też.

W tej chwili mam Unifi UAP-ACLR i UAP-ACM. Ten ostatni z antenami
zewnętrznymi, ale AC-LR ma pewnie gotowe wyprowadzenia do anten
zewnętrznych na płycie - tak miał przynajmniej starszy AP-LR i były dwa
gniazda typu u.fl/mhf.

--
Marcin