Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] b, g, n

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] b, g, n
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 16 Jul 2019 10:30:25 GMT
Witaj Uncle Pete, 14 lip 2019 w news:qgepb8$1tt0$3@gioia.aioe.org
napisałeś/aś:

> To nie jest szerszy zakres, tylko możliwość wyboru protokołu przez
> sprzęt. Ustawiony na b/g/n, najprawdopodobniej i tak automatycznie
> wynegocjuje połączenie na n.

No tak. Chodzi mi o sytuacje:
Sygnał bgn - czy np. to wpływa na poziom zakłócenia od innych sieci w
porównaniu tylko n?
Sygnał bgn i wszystkie urządzenia łączą się i tak w trybie n - czy wtedy
nie ma żadnej różnicy w jakości, prędkości, zakłóceniach niż przy
ustawieniu sygnału tylko n. Takie niuanse.
Z innej beczki. W sumie ciekawi mnie też, czy moc nadawania przez router
może się zmieniać w zależności od zakłóceń, ilości podłączonych urządzeń?