Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] karta Gigabit Ethernet

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] karta Gigabit Ethernet
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 06 Jul 2019 17:52:49 GMT
Witaj Andrzej P. Wozniak, 06 lip 2019 w
news:5d1ff26e$0$524$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Osoba podpisana jako Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>

Tu muszę się poprawić. Nie mogę tego już jednoznacznie stwierdzić.
Inne pingi mam puszczając tylko jeden ping -t na router, inne kiedy
puszczam jednocześnie na 2, 3 ip przez np. pinginfo view albo w
osobnych okienkach  cmd. Chociaż i tak ten router nie wzbudza
zaufania.

> A niby jak ma udostępniać pominięte przez Ciebie 150 Mbps?
>
> A nie lepiej było spytać wujka G? Ten podpowiada dwa modele (CGA
> 2121 i TC 7230) i oba z 4 portami gigabitowymi. Dalsze poszukiwania
> wynajdują stary model TC 7200, ale to też gigabit…

Mam CGA 2121.
Swoją z okazji przyśpieszenia netu znalazłem tweak, który chyba
działa:
https://www.duckware.com/blog/how-windows-is-killing-internet-
download-speeds/index.html
w skrócie:
netsh interface tcp set heuristics disabled