Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z dwoma gniazdami M.2 na dwa dyski PCIe

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z dwoma gniazdami M.2 na dwa dyski PCIe
From: Netx <nospam@gazeta.pl>
Date: Wed, 29 May 2019 16:00:43 +0200
Co w tej Adacie takiego złego, że stale tanieje względem podobnych Samsungów?

Jedyny problem tej Adaty SX8200 Pro wystąpił u mnie pod Windows 8.1 - nie działał odczyt smart/temperatury/ilości zapisanych danych (TBW). Nawet ADATA SSD Toolbox nie potrafił odczytać tych danych pod Windows 8.1 na sterowniku standardowym od MS. Poza tym dysk Adata działał. Jednak po wymuszeniu sterownika nvme od Samsunga wszystko zaczęło funkcjonować włącznie z odczytem w.w. danych pod Windows 8.1.

Pod Windows 10 wszystko bryka na standardowym sterowniku nvme od MS bez żadnych utrudnień - na ile mogłem to przez kilka dni zaobserwować, bo potem wróciłem do Windows 8.1.