Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z dwoma gniazdami M.2 na dwa dyski PCIe

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z dwoma gniazdami M.2 na dwa dyski PCIe
From: Netx <nospam@gazeta.pl>
Date: Wed, 29 May 2019 15:50:50 +0200
a w M.2 mam Adata SX8200 Pro nvme

Co w tej Adacie takiego złego, że stale tanieje względem podobnych Samsungów?

Nie mam pojęcia dlaczego Adata SX8200 Pro tanieje. U mnie odniosłem wrażenie że jest chłodniejsza w idle od Cruciala mx500/2.5" a pod obciążeniem też się nie grzeje mocno. Jest szybka. Ogólnie jakbym miał kupować ponownie dysk nvme - wybrałbym raczej Adata SX8200 Pro niż Samsunga, ponieważ czytałem że Samsungi grzeją się mocno.

Jak pisałem, miałem MSI GT72 6QE - teraz ma go mój brat.
W tym MSI jest miejsce na montaż dysku 2.5" chyba bezśrubkowo
i jest miejsce na specjalny koszyczek w którym mieszczą się
3 dyski M.2. Brat ma w nim w tej chwili dyski chyba 1x2.5" i 2xM.2

'W nim' -- 'w laptopie' czy 'w koszyczku'? Mniemam, że w laptopie.
W rzeczonym laptopie MSI jest rodzaj płytki (niefortunnie podchwyciłem od kogoś jej nazwę: koszyczek). Do tej płytki wpina się z wierzchu i od spodu dyski M.2, ad potem całą płytkę montuje się w laptopie. Tak to wygląda po zamontowaniu w laptopie:
http://www.myfixguide.com/manual/wp-content/uploads/2014/09/MSI-GT72-Disassembly-5.jpg