Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 27 May 2019 22:17:57 GMT
On 2019-05-27, Smok Eustachy <smok@wurg.pl> wrote:
> W dniu 27.05.2019 o 01:49, Marcin Debowski pisze:ł.

> Lepiej home na oddzielnej partycji bo się dużo łatwiej zmienia system

Przy wszystkich plikach objętościowych na /data nie ma to żadnego
praktycznego znaczenia - tar -czf /data/home.tgz home zajmie mniej
czasu niż partycjonowanie i wpisy z uwzględnieniem partycji home. Poza
tym po co zmieniać system?

Koncept użycia /data ma też kolosalną zalęte jeśli chce się dzielić
dane np. z Windows.

--
Marcin