Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 28 May 2019 08:29:20 +0200
Dnia Tue, 28 May 2019 01:59:54 +0200, Filip454 napisał(a):

> Skąd się w ogóle wywodzi ta patologia? Może ktoś mi to wytłumaczyć?

Ludzie mają ewolucyjnie wbudowaną potrzebę autoreklamy, zaistnienia,
przydania sobie wartości. Jak inne sposoby zawodzą to choć bądźmy
niegrzeczni :) A ponieważ newsy zeszły na psy to nikt nie widzi nic
niewłaściwego w odpisywaniu wynalazcom nowej netykiety, używającym
wulgaryzmów czy maniakom wszelkiej maści. Co rozumniejsi newsiarze
odeszli zniechęceni, wielu już umarło. Negatywna selekcja. I tak to
leci.
--
Jacek
I hate haters.