Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiw贸w] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD
From: "marfi" <marfi燖bb.onet.pl>
Date: Mon, 27 May 2019 20:26:28 +0200

Prosz臋 Pana, system to jedno a
reszta ta to zazwyczaj g贸wno.

--
marfi

U偶ytkownik "Netx" <nospam@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5cec06a2$0$501$65785112@news.neostrada.pl...
SATAnizm jest u艣miercany za spraw膮 NVMe, wi臋c tanieje.
Dobrze 偶e taniej膮 i mo偶e za spraw膮 nvme, jednak: Tak sobie spojrza艂em przed chwil膮 na dyski SSD na Allegro. Po zaznaczeniu *"nowe"*: dysk贸w M.2/2280 jest w tej chwili 2358 ofert a SSD/2.5"/SATA jest cztery razy wi臋cej ofert. Mo偶na by wi臋c odnie艣膰 wra偶enie 偶e SSD/Sata/2.5" ma si臋 dobrze, ale mo偶e to pozory? Wydaje mi si臋 tak偶e 偶e w 2.5" obudowie SSD mo偶na zmie艣ci膰 wi臋cej pojemno艣ci ni偶 w M.2 - ze wzgl臋du na wi臋ksz膮 fizyczn膮 obj臋to艣膰 2.5"

120 GB to ma艂o. Wkr贸tce RAMka mniejsza ni偶 32 GiB b臋dzie ma艂膮. :)
Og贸lnie produkcja wszystkiego tanieje.
Zgadzam si臋 偶e 120GB to ma艂o na system. Ja mam wszystko (system, programy, dane, zdj臋cia, multimedia) na SSD i zajmuj臋 590GB - jak w艂a艣nie sprawdzi艂em. Ju偶 si臋 troch臋 szczypi臋 z wgrywaniem nowych rzeczy na SSD i spycham do NASa (na HDD). Marzy mi si臋 2TB SSD - m贸g艂bym cz臋艣膰 rzeczy z NASa mie膰 lokalnie i trzyma膰 kilka kopii Skyrim S.E. (gra) w r贸偶nych zmodowanych wersjach. Tu zreszt膮 nvme ma przewag臋 nad sata: szybciej mog臋 zrobi膰 kopi臋 katalogu z gr膮 (oko艂o 20GB).

<Pop. w W膮tku] Aktualny W膮tek [Nast. w W膮tku>