Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sun, 26 May 2019 23:49:24 GMT
On 2019-05-26, Smok Eustachy <smok@wurg.pl> wrote:

> /home/user/Download i /home/user/Virtualbox
>
> A co z /tmp ?
>
> Mówię oczywiście o Linuxie bo Windows to bym na 250 Gga nie stawiał.

Jeśli jesteś jedynym faktycznym uzytkownikiem to w ogóle bym sie nie
bawił w podziały. Ewentualnie jesli jestes takim smieciarzem dyskowym
jak ja, to moją praktyka od lat jest alokacja na całego Linuksa
pojedynczej partycji w granicach 20-50GB a reszta na partycję "DATA",
która de facto u mnie działa jako rozszerzenie /home/jajaja
(podlinkowane Download/Pictures/Music/Video/Documents i reszta śmieci)

--
Marcin