Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD
From: Smok Eustachy <smok@wurg.pl>
Date: Mon, 27 May 2019 18:41:23 +0200
W dniu 27.05.2019 o 01:49, Marcin Debowski pisze:ł.

Jeśli jesteś jedynym faktycznym uzytkownikiem to w ogóle bym sie nie
bawił w podziały. Ewentualnie jesli jestes takim smieciarzem dyskowym
jak ja, to moją praktyka od lat jest alokacja na całego Linuksa
pojedynczej partycji w granicach 20-50GB a reszta na partycję "DATA",
która de facto u mnie działa jako rozszerzenie /home/jajaja
(podlinkowane Download/Pictures/Music/Video/Documents i reszta śmieci)

Lepiej home na oddzielnej partycji bo się dużo łatwiej zmienia system

Jak rozumiem te 240/250/480/500 giga to starsza generacja a te 256/512 nowsza?
ADATA może być? GOODRAM?