Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki monitor

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki monitor
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 17 May 2019 16:43:52 GMT
On Thu, 02 May 2019 16:53:37 +0200, JDX wrote:
> Ale jaka wielowątkowość, jakie migające ikonki? Masz dwa monitory i dwa
> okna – na jednym monitorze masz jakieś IDE na pełnym ekranie, a na
> drugim przeglądarkę/Acrobat Readera z dokumentacją, też na pełnym
> ekranie.

Nie korzystam z dokumentacji, poza *naprawdę* wyjątkowymi sytuacjami, a
moje "IDE" to systemowy notatnik. Być może dlatego lepiej mi pracować na
jednym ekranie - ten drugi służył wyłącznie do niepotrzebnych,
rozpraszających rzeczy.

A wielkość ekranu należy postrzegać w funkcji jego odległości od oczu.
Czy lepiej się pracuje na 15" w odległości 30cm, czy na 22" w odległości
60cm? Mi dużo bardziej odpowiada pierwsza opcja, ale to zapewne kwestia
gustu.

Mateusz