Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki monitor

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki monitor
From: JDX <jdx@onet.pl>
Date: Thu, 2 May 2019 16:53:37 +0200
On 2019-05-02 15:34, Mateusz Viste wrote:[...]
> Pisanie kodu. C89.
Serio?! Bo jak tez z tej branży i po 15+ latach pracy w konfiguracji
dwumonitorowej po prostu nie wyobrażam sobie, jak można (w tej branży)
działać na jednym, zwłaszcza tak małym. :-)

> Moje doświadczenie jest wręcz odwrotne. Na jednym monitorku 15"
> jestem znacząco wydajniejszy niż na trzech 21" z dziesiątkami
> migających ikonek. W moim przypadku słowo klucz to skupienie.
> Wielowątkowość jest szkodliwa
Ale jaka wielowątkowość, jakie migające ikonki? Masz dwa monitory i dwa
okna – na jednym monitorze masz jakieś IDE na pełnym ekranie, a na
drugim przeglądarkę/Acrobat Readera z dokumentacją, też na pełnym
ekranie. Oczywiście gdzieś tam pod spodem jest program pocztowy i Total
Commander, bo z nich również co jakiś czas się korzysta.