Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki monitor

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki monitor
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 02 May 2019 15:23:39 GMT
On Thu, 02 May 2019 16:51:01 +0200, z wrote:
> Ja muszę mieć w tle muzykę. MUSZĘ bo inaczej nie mogę się skupić.

I ja tak mam - przy czym muzyka sama w sobie nie służy do skupienia, ale
raczej do zagłuszenia ewentualnych zewnętrznych dźwięków (w zestawie z
nausznikami ochronnymi).

Ale jaki ma to związek z wielkością lub ilością monitorów? Grajek działa
przecież w jakimś terminalu w tle... Albo może w ogóle być całkiem
zewnętrzny :) https://www.youtube.com/watch?v=8ssDGBTssUI

> Robię też inne rzeczy a żeby wiedzieć kiedy wystarczy rzucić okiem a nie
> przełączać się na inne okno.

No i być może tu jest pies pogrzebany. Moje doświadczenie wskazuje, że
praca twórcza wyklucza robienie kilku rzeczy naraz. Moje typowe
środowisko pracy to notatnik na połowie ekranu i jedna lub dwie konsole
(kompilacja, man, testy) na drugiej połowie. Do tego naprawdę nie
potrzeba więcej jak 15" ekranu.

Mateusz