Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki monitor

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki monitor
From: z <z@z.pl>
Date: Thu, 2 May 2019 14:18:06 +0200
E tam, wymówki aby wymigać się od pracy ("to nie ja, to monitor za mały!
klawiatura zła! myszka zwariowała! itd).
Od lat pracuję na pojedynczym 15" i więcej mi nie potrzeba.

Ale próbowałeś podłączyć choćby drugi taki za 50 zł?

Napisz jaka ta praca.
Ja mam na jednym pocztę, zamówienia i menadżer plików na drugim podstawowy program do pracy a na trzecim do niego paletki dodatkowe, podgląd na maszynę produkcyjną. Może się starzeję po 20 latach pracy na jednym monitorze moja wydajność SPADA (nie wspominając o pojawiających się błędach) Próbowałem Kiedy monitory są w tak śmiesznie niskich cenach używanaie tylko jednego do PRACY to masochizm i niegospodarność ;-)

PS. Ostatnio na moim biurku stoją:
NEC EA244WMi 24''
https://amso.pl/product-pol-64048-Monitor-NEC-EA244WMi-24-LED-1920x1200-IPS-PIVOT-Bialy-Klasa-A.html

340 zł sztuka. Grzech nie kupić ;-)