Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dodac MS-DOS do Ubuntu + WinXP

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dodac MS-DOS do Ubuntu + WinXP
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Thu, 16 May 2019 08:58:09 +0200

"Pszemol" qbiefn$ghg$1@dont-email.me

Da się, ale to raczej ostateczność bo wolałbym mieć
to na stałe, a pendrajwa jutro zgubię i co wtedy? :-)))

Spreparujesz kolejny, miast tracić czas na Usenet?
Pliki systemowe z DOSem znajdziesz w necie bez trudu.
[gorzej z licencją]

-=-

Weź może do swego serca słowa:

   Nie gonię za tym, co wielkie,
   albo co przerasta moje siły
   http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=964

Jak zrobić śniadanie? Mam: czajnik, wodę w kranie, talerze (nawet czyste)
i kubki czy filiżanki... [porcelanowe, tak cienkie, że można by czytać przez
nie jak przez kreślarską kalkę) a do tego: mleko, przeróżne herbaty, chleb,
masło oraz wędliny, sery, szczypior, sałatę, rzodkiewki itd...

To, co chcesz uczynić jest tak proste (i na tyle sposobów można to
osiągnąć) że jedyne, co warto Ci IMO poradzić, to zastanowienie
się nad Tobą i Twymi rzekomymi potrzebami...

Ja mam i płyty z filmami DVD bootowalne, i karty SD z wieloma partycjami,
i penflaszki, itd... WXP rzecz jasna niekoniecznie można uruchomić z CD
czy penflaszki -- taka uroda produktów M$...

Twym pytaniem IMO przekręciłeś licznik ;) komplikacji -- dlatego nie
znajdujesz stosownej odpowiedzi... (999, 998,..,002,001,000,999)
(to, czego szukasz, jest zbyt proste)

--
_._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
)\._.,--....,'``.

Postscriptum: Zostałem ukarany ;) zastawieniem wjazdu do garażu za film,
             którego nie jestem współautorem?! Bracia Siekielscy nie
tworzą pedofilii kościelnej, lecz ją **kancelują**.

Klasyka rozwiązywania problemów:

- uznanie istnienia problemu
  (uznanie, że dziecko w kołysce płacze)
- zrozumienie problemu
  (zrozumienie, że płacze, gdyż wypełniło pieluszki)
- przygotowanie środków/zewnętrzy zaradczych
  (pojęcie, że trzeba dziecko przewinąć)
- zastosowanie ww. środków czy zewnętrzy...

Współwinnym holokaustu żydów (religia, nie narodowość) jest ten, kto
wycisza pamięć o tymże holokauście. Takoż z pedofilią kościelną -- kto
ją nagłaśnia, ten ją ukraca! Nie ten atakuje Kościół, kto wykazuje zło
trawiące ów Kościół, lecz ten, kto wykazywane zło bagatelizuje -- w tym
wypadku JKaczyński, twierdzący, iż problem dotyczy kilku księży, nie zaś
całego hierarchicznego systemu legalizującego pedofilię.

Przy okazji do mego imiennika, redaktora naczelnego -- to nie jest
ani 'Kościół katolicki', ani 'Polski Kościół katolicki', lecz to
jest 'Kościół rzymskokatolicki' ew. 'Kościół Rzymskokatolicki'.
(wbrew pozorom? pierwsza wersja jest korzystniejsza dla tego
Kościoła, choć IMO uzurpatorska)

  https://pl.wikipedia.org/wiki/Polski_Narodowy_Ko%C5%9Bci%C3%B3%C5%82_Katolicki

Źle świadczy o redaktorze naczelnym mylenie tych nazw czy określeń.

'Katolicki' to inaczej 'powszechny' czy 'uniwersalny'.
Ja zaś należę do Katolickiego Jednoosobowego Kościoła.
Na razie mój Kościół nie może pochwalić się masa wiernych,
lecz siłę Kościoła tworzy nie liczba wiernych, a szczerość
i uczciwość tychże wiernych, pokładających swe nadzieje we
**wszechmocnym** Bogu!

Na razie mój Kościół boryka się z przejściowymi problemami
kadrowymi, dlatego tymczasowo nie przewidujE naboru powołanych...
Przy okazji przypomnę, że mój Kościół oferuje dokładnie to samo,
(z tymi samymi gwarancjami!) co Kościół rzymskokatolicki (zbawienie
duszy) ale znacznie taniej. [niestety papież Franciszek drastycznie
tnie koszty usług Kościoła rzymskokatolickiego, stawiając pod
znakiem zapytania moją konkurencyjność -- ale, żem kapłan Boży,
od serca wybaczam i zanoszę swe prośby do Boga, który mnie
najwyraźniej wysłuchuje, jako że polscy kapłani Kościoła
rzymskokatolickiego nie biorą poważnie zaleceń swego
papieża do swych serc]

W poprzednich życiach byłam (wielokrotnie) kobietą żyjącą w obecnej
Birmie, ale od dawna już nie wyznaję wiary w reinkarnację.

-=-

Teraz wybieram się do kardiologa na badanie serca... Odczuwam od dawna
***stale*** okrutne (trudne do wytrzymania!!!) bóle mego serca, gdy
myślę o odbieranych mi środkach w ramach podatku MBelki -- dlatego
okresowo badam to bolące serce...

Nie ja jestem autorem wiadomego filmu, dlatego proszę o zabranie
srebrnego Mercedesa blokującego wyjazd z mego garażu! Mogą duchowni
zlecać zastawki (stale myślę o sercu?) autorom i współtwórcom filmu,
nie mnie!

BTW -- ja tego filmu nie potrafię obejrzeć w całości...
  https://www.youtube.com/watch?v=BrUvQ3W3nV4&t=3393s
Rozbijam oglądanie na raty -- bo oglądanie całości naraz
przerasta me siły, choć niby wiem to i owo od dawna...

-=-

Niby mogę iść piechotą do kardiologa (~2 kilometry) ale gdy niedawno
tak odwiedziłem ZUS, przypłaciłem to rozchorowaniem się...

Kąsajcie jakoś uczciwiej -- nie stale mnie!!!!!!