Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dodac MS-DOS do Ubuntu + WinXP

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dodac MS-DOS do Ubuntu + WinXP
From: Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>
Date: Thu, 16 May 2019 08:36:12 +0200
On 15.05.2019 19:48, Mirek wrote:

> Emulacja procesora z dos-em. Ja tylko jakieś demka w asm na tym
> odpalałem, więc jak jest z portem szeregowym nie wiem.

Powinien działać. Pamiętam, że znajomi kiedyś odpalali na tym DOS-owy
soft do programowania jakiegoś starego radiotelefonu Motoroli.

Jeśli chodzi o Windowsa XP, to od jakiegoś czasu także korzystam z niego
za pomocą VirtualBoxa. Czasem jeszcze bywa mi potrzebny, np. do
odpalenia programatora EPROM-ów albo 8051. :)