Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: "Ewa" <.@.>
Date: Thu, 16 May 2019 09:04:53 +0200

Użytkownik "Ewa" <.@.> napisał w wiadomości
news:5cdcfe22$0$17354$65785112@news.neostrada.pl...
Czy ktoś z Was zna jakieś wytłumaczenie dlaczego
"Pełne skanowanie" programem "McAfee LiveSafe"
jest zdecydowanie głośne i powoduje wylot
zdecydowanie gorącego powietrza, a "Dokładne
skanowanie" programem "AVG Free" jest cichutkie
i z wychodzącym zaledwie letnim powietrzem ?
Nie odinstalowałam jeszcze programu McAfee,
więc AVG Free działa w trybie pasywnym, ale
nie sądzę, żeby to miało wpływ. Skanowanie
w obu przypadkach trwało mniej więcej tak samo
długo.

Jak znaleźć obiektywną odpowiedź na pytanie
czy nowy laptop jest głośny i grzeje się czy nie?
Czy ktoś to badał i może polecic wiarygodną
metodę?

Pobrałam i zainstalowałam program CPUID HWMonitor
i zaktualizowałam go do wersji 1.40.
Na jakie wartości zwrócić uwagę w stanie "spoczynku",
podczas działania McAfee i podczas działania AVG Free?
Myślę, że na Voltages  (VID #0 - VID #3),  Temperatures
(Core #0 - Core #3) i Utilization (CPU # 0 - CPU # 7)
procesora. Na coś jeszcze?

Pozdrawiam
Ewa