Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dodac MS-DOS do Ubuntu + WinXP

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dodac MS-DOS do Ubuntu + WinXP
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Thu, 16 May 2019 15:15:17 +0200

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5cdd0a04$0$537$65785112@news.neostrada.pl

Postscriptum: Zostałem ukarany ;) zastawieniem wjazdu do garażu za film,

Suruweczki:

  http://eneuel.w.duna.pl/zastawka/P_20190516_091910.jpg
  http://eneuel.w.duna.pl/zastawka/P_20190516_091917.jpg
  http://eneuel.w.duna.pl/zastawka/P_20190516_091934.jpg
  http://eneuel.w.duna.pl/zastawka/P_20190516_091952.jpg

bez jakiejkolwiek obróbki...

             którego nie jestem współautorem?! Bracia Siekielscy nie
+              którego nie jestem współautorem?! Bracia Sekielscy nie
tworzą pedofilii kościelnej, lecz ją **kancelują**.

BTW -- ja tego filmu nie potrafię obejrzeć w całości...
  https://www.youtube.com/watch?v=BrUvQ3W3nV4&t=3393s
   https://youtu.be/BrUvQ3W3nV4
Rozbijam oglądanie na raty -- bo oglądanie całości naraz
przerasta me siły, choć niby wiem to i owo od dawna...

-=-

Kąsajcie jakoś uczciwiej -- nie stale mnie!!!!!!

Facet w filharmonii czuje, że ktoś mu leje na głowę...
Rozgląda się po czym krzyczy:

- Coś się do mnie uczepił? Lej po wszystkich!!

-=-

Jeszcze nie wróciłem do mieszkania, więc nie wiem,
czy Mercedes odjechał -- nieco ;) zmęczony wróciłem
do biura, bo było bliżej... (i odwaliłem robotę, jak
się to mówi -- lubię tę pracę; chyba nie wykonywałem
takiej zarobkowej pracy, której nie lubiłem)

--
_._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
)\._.,--....,'``.

Cytat lepszy od argumentu?

  7 Każdy doradca wysoko ceni swą radę,
    a przecież bywa i taki, który doradza na swoją korzyść.
  8 Strzeż się doradcy,
    a najpierw poznaj, jakie są jego potrzeby,
    - albowiem taki na swoją korzyść doradza -
    czy czasem nie zyska on czegoś na tobie, jakby losem,
  9 i aby, mówiąc ci: <<Dobra jest twoja droga>>,
    nie stanął z przeciwka, by patrzeć na to, co przyjdzie na ciebie.

  http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=627

Powyższe tyczy stanowiska JKaczyńskiego w sprawie
kościelnej pedofilii -- nie zaś doradców z tej grupy.

 13 Następnie trzymaj się rady twego serca,
    gdyż nad nią nie masz nic godniejszego wiary.

[obecnie me serce niczego mi nie doradza, ale
czasami radzi mi, abym łyknął ćwiarteczkę Nebivoru]