Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop gubi zasilanie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop gubi zasilanie
From: "Ewa" <.@.>
Date: Fri, 3 May 2019 21:04:05 +0200

Użytkownik "Tasiorsa" <tasiorsa@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:qai282$1ilf$1@gioia.aioe.org...
W dniu 2019-05-03 o 16:27, Ewa pisze:
Po raz pierwszy zdarzyło się dzisiaj (parokrotnie), że mój laptop
Lenovo R61 gubił połączenie z zasilaniem podczas startu,
Dla mnie sa 2 mozliwosci. Albo uszkodzenie plyty glownej - problem z
mostkiem/grafiką albo nigdy nie byl czyszczony i albo termik go
wylacza albo ktorys cooler nie moze wystartowac i zabezpieczenie go
wylacza :)

Temperatura procesora, procesora grafiki i dysku cały czas jest
prawidłowa,  a czasem nawet niższa od średniej z dopuszczalnego
zakresu.
Ciepłe powietrze z wylotów wiatraka na obudowie wylatuje tylko czasami.
Ciepły jest jedynie spód laptopa, czyli stół w miejscu pod laptopem.

Czy jest takie miejsce wspólne w laptopie gdzie dochodzi zasilanie
z sieci i zasilanie z baterii? Jakiego miejsca szukać gdy znajdę schemat
płyty  głównej w Internecie?

Pozdrawiam
Ewa