Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop gubi zasilanie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop gubi zasilanie
From: ń <ku@ta.sie>
Date: Sun, 5 May 2019 13:31:44 +0200
O tym pisałem - włożyć baterię do laptopa, podłączyć zasilacz i naładować baterię do pełna (naładowanie wskażą diody na froncie komputera), dopiero wtedy włączać komp przyciskiem. Niektóre zestawy mają niedopasowane (za słabe) zasilacze do jednoczesnego ładowania wyczerpanej baterii i zasilania w chwili startu, gdy pobór mocy jest największy.
W ten oto bolesny dla portfela sposób musiałem wymienić zasilacz 150 W na 200 W.

-----
Baterię mogę ładować tylko przez włożenie jej do laptopa.