Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop gubi zasilanie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop gubi zasilanie
From: "Ewa" <.@.>
Date: Fri, 3 May 2019 16:50:51 +0200

Użytkownik "ń" <ku@ta.sie> napisał w wiadomości
news:qahjka$i8m$1@node2.news.atman.pl...
Na wszelki wypadek: oddzielnie naładuj baterię przy wyłączonym
laptopie,
Nie mam takiej możliwości. Baterię mogę ładować tylko przez włożenie
jej do  laptopa. Ale, jak już pisałam, sprawdziłam gdy tylko to bylo
możliwe, zaraz po  skutecznym starcie i bateria wykazała poziom
naładowania 93%.

Zapomniałam poprzednio napisać.
Przed wysłaniem poprzedniego posta na grupę próbowałam coś znaleźć w
Google. Ktoś sugerował jako przyczynę samoistnego wyłączania się laptopa
bez zamykania systemu zbyt wysoką temperaturą. Sprawdziłam i temperatura
procesora, procesora graficznego i dysku była w normie.

Pozdrawiam
Ewa