Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka drukarka?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka drukarka?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 23 Apr 2019 22:57:06 GMT
On 2019-04-23, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik Filip454 filip454.newsgroups@gmail.com ...

> uwaga na nisko latające kwantyfikatory...
> Wszystko zalezy od tego do czego wykorzystujesz komputer.
> Ja od x lat nie zmieniam kart, wystarczaja te które sa wbudowane na płyte
> bo komputer wykorzystuje stricte biurowo a nie do grania.
> Mysle ze wrecz wiekszosc komputerów na swiecie tak działa.

No własnie też mi się twydaje, że Filip trochę za bardzo uogólnia, a
zasadniczo to są jego takie a nie inne potrzeby. Jak bawię się te klocki
od, co by nie skłamać, ponad 30 lat, to kartę graficzną z myślą o
upgradzie wymieniłem może ze 2-3x. Perwszy raz jak zmieniał się standard
z isa na pci, drugi, w zeszłym roku, gdzie byłem ciekaw jak działa w
Nvidi sprzętowy encoder hevc. A tak to wymieniam jeśli padną, a nie
padają za często. Prędzej już płyta poleci lub trzeba zmienić całość bo
pamięciożerne aplikację będą mulić a tu tylko maks 4GB do wsadzenia.
No i też, jak jest zintegrowana grafika, to preferuję własnie taką.

> 10 lat... Czyli ja mam pecha :)

Mi przeciętnie wytrzymują 6-8. Od jakiś 15 lat kupują głównie Brothery.
Ostatnio dopiero spróbowałem Samsunga. Trochę boję.

> Oczywiście.
> Jezeli zostawiasz sobie wydruk 50 stronicowej umowy na 3 minuty przed
> odlotem samolotu to moze byc problem...

Nigdy mi się taka sytuacja nie zdarzyła. Może potrafię sobie pewne
czynności zaplanować :) Mam dwie aktywne drukarki w tej chwili: prostą,
tanią laserówkę B&W Brothera z duplexem - służy do wszystkiego, i
wspomnianego laserowego Samsunga, kolorowy, mini-kombajn bez duplexu,
słuzy do wydruków "jak ma lepiej wyglądać lub mam taki humor".

--
Marcin