Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka drukarka?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka drukarka?
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 23 Apr 2019 15:59:57 GMT
Użytkownik Filip454 filip454.newsgroups@gmail.com ...

> Kart graficznych też nałogowo nie kupuję bo nie mam aktualnie
> sprzętu, który pozwalałby na wymianę takowej, aczkolwiek ogólnie
> karta graficzna jest rodzajem hardware'u, który wymienia się
> częściej niż drukarkę.

uwaga na nisko latające kwantyfikatory...
Wszystko zalezy od tego do czego wykorzystujesz komputer.
Ja od x lat nie zmieniam kart, wystarczaja te które sa wbudowane na płyte
bo komputer wykorzystuje stricte biurowo a nie do grania.
Mysle ze wrecz wiekszosc komputerów na swiecie tak działa.

> Drukarka może wytrzymać 10 lat i nie będzie
> już przestarzała bo w kwestii druku zmienia się relatywnie mało, a
> karty graficzne bardzo szybko się starzeją, ciągle wchodzą nowe
> biblioteki, metody renderowania itp. Bardziej miałem na myśli "czas
> życia" produktu.

10 lat... Czyli ja mam pecha :)

> Prędkość druku jest przydatna, jeśli drukujesz często i np. przed
> wyjściem z domu - potrafi to ułatwić czasem życie.

Oczywiście.
Jezeli zostawiasz sobie wydruk 50 stronicowej umowy na 3 minuty przed
odlotem samolotu to moze byc problem...

> Co do zapowiedzi padania drukarki to nie mam w sumie pojęcia, co
> zapowiada padnięcie drukarki, ale mam nadzieję, że nie są to pionowe
> paski w kolorowych wydrukach ^^

Biorac pod uwage to co sie uszkodziło w mojej to nic nie zapowiada.

> Co do drukarek to starsze Samsungi monochromy (laserowe) też są
> dobre. Proszek na Allegro jest mega tani i można drukować
> praktycznie za free.

No tak, tylko czy zeby kupic dobra, tania i trwała drukarke to trzeba
zrezygnowac z kolorów?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także