Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka drukarka?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka drukarka?
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 20 Apr 2019 18:59:46 GMT
Użytkownik Filip454 filip454.newsgroups@gmail.com ...

> To nie wiem, ja załatwiam zamienne kartridże, które są już wypełnione.
>
> Akurat znalazłem tanie źródło.

Pewnie tez bym tak robił ale z drukarka dostałem z kazdego tuszu po
butelce i starczyły na te 2 lata. Nastepne kupiłbym cardridze bo
widziałem ze sa po kilkanascie złotych. Ale drukarka nie wytrzymała.

I co ja mam jako konsument myslec skoro brother wytrzymał 6 lat a epson
tylko 2,5?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także